شناسه خبر : 83845
دوشنبه 14 تير 1400 , 08:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارش تصویری از تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید

جانباز نخاعی تهرانی به شهادت رسید/تصاویر

جانباز نخاعی «حسن سجاده‌تان» روز گذشته در مرکز تونبخشی بقیه الله تهران دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

فاش نیوز - جانباز نخاعی"حسن سجاده‌تان"روز گذشته در بیمارستان خاتم الانبیاء تهران دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

به گزارش خبرنگار ما، شهید سجاده‌تان که از جانبازان نخاعی مرکز تونبخشی بقیه الله تهران بود، طی روزهای گذشته به دلیل شدت جراحت ناشی از جانبازی به علت سکته مغزی در بیمارستان خاتم الانبیا بستری بود که بالاخره پس از سال‌ها مجاهدت، صبر و بردباری روز گذشته شهد شیرین شهادت را نوشید و به مقام عظمای شهادت نائل آمد.

بنا بر این گزارش، صبح امروز یکشنبه سیزدهم تیرماه نیز پیکر مطهر این جانباز صابر با حضور جمعی از جانبازان نخاعی و ویلچری، حمیدعلی صمیمی "مشاور رییس بنیادشهید" خانواده شهید معظم و مردم متدین در قطعه 50 بهشت  زهرا(س) با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار و در جوار دیگرشهدا آرام گرفت.

در خلال برگزاری مراسم تدفین، مداحان اهل بیت علیهم السلام به ذکر مصیبت پرداختند و دکتر صمیمی پیاک کتبی مهندس اوحدی، معاون رییس جمهور و رییس بنیادشهید و امور ایثارگران به مناسبت شهادت این جانباز فداکار تحویل خانواده شهید حسن سجاده تان گردید.

شهید سجاده تان در سال 65 در منطقه عمومی سومار بر اثر اصابت ترکش به ستون فقراتش دچار مجروحیت شد و مدال جانبازی را بر گردن آویخت.

اینستاگرام
روحت شاد شهید .
همرزم خدا نگهدار ...
سلام ما جانبازان رو به امام و شهدا و حاج قاسم و همه برو بچه ها برسون
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi